LIKE

Zachęcam wszystkich do polubienia mojego fanpage na facebooku, dzięki temu będziecie wiedzieć o nowych projektach i postępach nad nimi.

czwartek, 18 sierpnia 2011

Jak się zaczeło....

     Zaczęło się to tak że pewnego razu na pewnej stronie zobaczyłem wiadomość o wakacyjnym konkursie. Trzeba było stworzyć projekt przestrzenny broni, budynku lub pojazdu w klimatach since-fiction. Pomyślałem  czemu nie spróbować. I stworzyłem broń( najpierw na papierze :D)
Zabrałem się do pracy i oto co wyszło z tego.
 Pomalowałem moje dzieło.


Niestety nie robiłem zdjęć podczas mojej pracy nad tym projektem, niektórzy nie wierzyli że to ja zrobiłem. Konkurs wygrał ktoś inny ale to mnie nie zniechęciło i postanowiłem robić inne prace, będę je tu zamieszczał. Teraz pracuje nad Lancerem z Gears of war :). Może ma ktoś pomysł na kolejny projekt ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz